2008. december 10., szerda

Európa Kiállítás Budapest!


Lázasan készültünk a Budapesti Európa Kiállításra, bár a kutyáim gyönyörűen fel voltak készítve, azért én csak az esélytelenek teljes nyugalmával indultam. Kora hajnalban indultunk, Szilvi barátnőmet vittem segítségnek, bizony szükség is volt rá, a két kutya, két ketrec + asztal, + táskák amiket mind-mind be kellett cipelni a pavilonba, bár viszonylag közel voltunk a parkolóhoz, de igy is kétszer kellett fordulnunk.

Nagy öröm volt számomra, hogy nem csak mi maroknyi Magyar csapat, de Szlovákiából, Szlovéniából, Svédországból, Franciaországból éé Olaszországból jöttek a sealysok a Budapesti kiállításra, jó volt a régi ismerősökkel ismét találkozni!

Fiatal osztály kanokkal kezdődött a sealyk bírálata, ahol is hatalmas meglepetés ért, Ginó lett a fiatal Európagyöztes kan, öt fiatal fiúból választották ki, igazán fel sem fogtam. Ketten maradtunk az Ágival a ringben, beszélgettünk nézelődtem, majd egyszer csak mutatta a bíró, hogy Wipsy a második ( Ő alomtesó) és Ginó az első. Még akkor is bután néztem körbe, hogy is van ez, a Ginó lett a Fiatal Európagyőztes?? ... hát igen!!! Nagyon büszkék vagyunk rá, első igazi nagy kiállítása, fantasztikusan viselkedett, gyönyörűen mutatta magát, mint egy show kutya.

A nyilt kanok közül Waldemár Res. CAC-os lett, na erre sem számítottam.

Fiatal lányok közül is van mire büszkének lenni, a Kindergarten kislány ( Olaszországban él) második lett, hatalmas mezőnyben sikerült neki ez az eredmény. És a champion szukák között Scarlett is gyönyörűen megállta a helyét, ugyan harmadik lett, de nekünk Ő volt a legszebb!

Hosszú és eredményes volt a pénteki nap, de megérte a fáradozást... hát este bizony nem kellett altani :-)

Remélem a Pozsonyi Világkiállítás is hasonló szép eredményekkel örvendeztet meg jövő októberben, én készülök!

Nincsenek megjegyzések: